torsdag 25 december 2008

torsdag.

julafton blev faktiskt riktigt mysig ändå :) fick en massa julklappar, så lite snäll måste jag ändå ha varit. Bland annat så fick jag en gitarr, som jag verkligen älskar! :D Inte för att jag direkt kan spela så bra, men man får väl lära sig ;) Ägnade hela kvällen/natten åt att försöka stämma den, och även hela morgonen idag så nu låter den som den ska iallafall ett tag till :) Idag har jag och sandra kört upp skotrarna till pappa, och sen åkte vi upp till garberg en vända :) I morgon blir det nog å åka ner på mellandags rea med mamma, lär bli mest fönster shopping skulle jag tro :P Och sen på kvällen ska vi nog på bio också :) trevligt trevligt!
Ska försöka ta tag i en del saker nu när julen är över också, försöka reda ut sånt som jag inte riktigt förstår och så. Det behövs.
Och snart äre nyår också, och jag har beslutsångest om vart jag ska vara! Antingen i Garberg, eller i Mora. Ska hur som helst upp till Garberg en liten vända, så om jag ska hem så åker jag i så fall hem till kvällen. Som det ser ut nu så blir jag troligtvis kvar däruppe, för vad gör man i Mora liksom?! Men ändå, sen missar man allt som händer där och blabla..
Men det är ett par dagar kvar å bestämma sig på :)
PUSS!

Inga kommentarer: