torsdag 11 december 2008

torsdag.

Skitdag dårå va!
Men man kan inte ha kul jämt ;)
Haft 3 lektioner varav 2 som vi såg på film hela lektionen. Och den tredje kallar vi inte ens lektion eftersom den är onödig och för att man bara går dit och får närvaro och sen går man därifrån.
Sen hade vi luciaträning i kyrkan, det var bara jobbigt. Fast det är rätt kul å sjunga, men vissa låtar suger röv tycker jag. Så var det med det.
Så i morgon har vi liksom 2 luciaföreställningar, fett drygt men lite kul. Jag kommer säkert typ svimma eller nåt annat konstigt, skulle va lite typiskt mig.
Jag ser nog kanske fram emot helgen iallafall.
Mamma jobbar natten mot söndag, så jag blir hemma själv med Sandra och Henke. Lär väl typ bli å glo på dansbandskampen och rösta slut på alla pengar på mobilen på Larz Kristerz skulle jag tro.
Söndag är ännu inte planerad, så man kan ju hoppas på att den blir kul ändå.
Jag vill åka skoooter! :(
Förövrigt så var jag och pappa och kollade på skotrar efter skolan idag, jag hoppas!
Jag är lite halvkär också, i en ski-doo mxz 550-08. Det är ju bara å hoppas på det bästa ;) höhö.
Sen köpte vi julklapp till mig också, fast eftersom jag lovade pappa å glömma bort den så gör jag det nu (a)
Sen följde jag med mamma och handlade.
Sen när jag kom hem blev jag grinig, as usual. Så trött på att alla ska tjafsa hela tiden!
Jag ser inte fram emot julafton, inte ett dugg.

Inga kommentarer: