söndag 7 december 2008

söndag.

söndag igen då, jävlars vad fort det går! Skola i morgon igen, och jag orkaar inte! Jag vill hellre vara hemma å leka i snön, för snön gör mig otroligt lycklig just nu! :D Eller egentligen vet jag inte om det är snön, jag kanske bara är allmänt glad och nöjd vad vet jag ;) Jo, jag vet mycket som ingen annan vet! :D haha.
Hur som helst så är jag rätt så glad emellanåt nu för tiden, och det känns bra!
Förövrigt så känns det rätt meningslöst å skriva blogg, eftersom det ändå inte är nån som läser. Fast det känns rätt skönt å skriva av sig lite ibland.
Speciellt idag när det kryper i hela kroppen och jag har ingen lust å sitta still men jag vet fan inte vad jag ska göra!
Kan bero på att jag längtar ihjäl mig till jullovet! Inte för att jag har en aning om vad jag ska göra hela lovet, men jag får väl hitta på nåt :D
'

Det enda negativa är att jag är jävligt trött på detta skitsnack här hemma!
Jag fattar inte varför du säger allt det här till mig, det är ju inte direkt så att jag
har nån lust att lyssna på allt det där!
Det gör mig så sjukt förbannad, håll det för dig själv istället!

Inga kommentarer: