torsdag 18 december 2008

torsdag.

Hemma idag igen, det går inte bra för mig alltså. Jag försökte verkligen igår, och det gick ju sådär. Så det är nog lika bra att stanna hemma tills jag fungerar som jag ska igen. För just nu vet jag ärligt talat inte vad jag tänker med, om jag överhuvudtaget tänker alls. Igår kväll var inte direkt kul heller. Gick och la mig runt 10, var uppe igen vid 11 för då hade jag fortfarande inte lyckats somna p.g.a av att hela jag skakade. Gick upp och tog en alvedon, inte för att jag vet varför det skulle hjälpa. Sen gick jag och satte mig vid tvn en stund tills skakandet hade lagt sig, då gick jag och la mig igen. Somnade efter halv 12 nångång, helt slut. Vaknade runt 5 i morse och kände att jag nog inte skulle någonstans idag. Gick upp vid 6 och sa till mamma att hon fick ringa och sjukanmäla mig. Sen sov jag till typ halv 1, sen var jag ute och gick i ungefär en timme. Och nu sitter jag här. Illamående och sjukt jävla trött, tredje dagen nu.
I morgon blir det skola mellan 8-10, ska typ bara dit för å hämta betygen.
Och på kvällen bär det av till rättvik, känner mig rätt så tvingad att åka dit eftersom det är jag som står för skjutsen hem. Jag har ingen lust alls.
Säg vad ni vill, men jag är på väg neråt.

Inga kommentarer: