tisdag 16 december 2008

tisdag.

Blev hemma idag. Jag fattar inte vad jag håller på med, är verkligen inte likt mig att skita i skolan bara för en sån här sak. men men, jag behövde verkligen få sova ut lite. och jag har verkligen inte mått bra idag heller, illamåendet kommer och går hela tiden och däremellan är jag enormt trött. har roat mig med att slå in julklappar och städa mitt rum ungefär hela dagen. Det behövdes vill jag lova. Sen åkte vi upp till pappa en vända, och ingenting blev ju direkt bättre av det. Lite tjafs var verkligen inte det jag behövde just nu.
Just för tillfället så känns det som att det går mer bakåt än framåt. Jag ser verkligen inte fram emot nånting just nu. Och det sista jag behöver är någon som frågar en massa.
'

I hate to say that i need you tonight..

Inga kommentarer: