lördag 13 december 2008

lördag.

bakat pepparkakor hos mormor idag, det var ganska kul faktiskt. Inte alltför jobbigt att ta sig upp heller måste jag säga ;) Sen när vi hade bakat så drog jag och Louise ut å red en sväng. Riktigt kallt var det! Men sjukt jävla härligt. Var as längesen sist. Pulsa i pudersnö med pållarna, fett mysigt! :)
Och nu är jag hemma själv resten av kvällen och natten. Eller sandra å henke ska till sara å bränd och se på dansbandskampen sen, så jag kanske följer med dit. Seen ska jag göra nåt annat, om jag orkar ;) haha. Och i morgon ska jag sova, och den som väcker mig är död.


Det var ju såhär det inte fick bli, det visste jag ju redan i början.
Att jag aldrig lär mig av mina misstag!
Jag blir så trött på mig själv.
Nu får det bli som det blir, det blir bäst så.

Inga kommentarer: