onsdag 10 december 2008

onsdag.

Not good day idag. Skolan var segsegseg! Klarade fysikprovet iallafall, så nu är en sak ur världen. SOn gick också ganska bra. Och på musiken spelade jag upp på gitarr, vilket också gick bättre än förväntat. Iallafall med tanke på att jag fick lov att sjunga också. Hon tyckte att det lät bra iaf, så det var ju bra. Och tro det eller ej, men jag tyckte seriöst att det var skitkul å sjunga! Det är verkligen något som jag verkligen tycker är kul, och sen att få höra att det låter bra gör det bara ännu roligare.
I morgon äre luciaträning i kyrkan, sista träningen innan själva Lucia. Riktigt skönt å slippa NO lektionen ;) haha.
Och inte nog med det, i morgon är sista dagen som jag behöver äta pencillin skit också! :D Fett skönt å slippa det.
Det var ungefär allt jag hade att säga idag.
PUSSSS!


Om alla bara tar och tar, så
finns det snart inte mycket kvar att ge.

Inga kommentarer: