söndag 14 december 2008

söndag.

Ganska så bra helg har det faktiskt varit. Även fast jag mår lite si och så just nu. Men men, var hos sara och bränd igår kväll och såg på dansbandskampen. Var väl rätt så trevligt :) Och idag tog jag och Sandra skotern upp till pappa och hälsade på lite. Jag trivs bra där, tanken har slagit mig att flytta dit. Många tankar har förresten slagit mig den här helgen.
Sista veckan i skolan nu, blir i och för sig bara 4 dagar för mig eftersom jag är ledig på fredag. Grymt skönt med lov! Fast julen är jobbig, och i år kommer ingenting vara som det ska. Men så kan det vara ibland.
Aja, förövrigt så är det parken igen på fredag. Lär väl säkert bli att åka dit, fast just för tillfället så har jag ingen lust alls. Men det brukar jag inte ha, fast jag hamnar alltid där till slut ändå. Men den som lever får se ;)

Det känns inte riktigt bra.
Inte bra alls faktiskt.

Inga kommentarer: