torsdag 4 december 2008

torsdag.

"Hon hörde zombier rota i soptunnan på kvällen,
nästa morgon dök hon upp försvunnen!"
hahaha!


Kul att det troligtvis var bara jag som förstod det roliga, men det är väl som vanligt då ;)
Råkade bli hemma idag med, det behövdes.
Och hej vad det inte gick bra för mig idag!
Hade följt med mamma och handlat, skulle bära in påsarna i köket. Idiot som man är lyckas man halka i hallen, för att mina skor hade värsta is-fläckarna under sig. Hur som helst halkar jag och lyckas slå i halsen i byrån i hallen! Så nu har jag världens skrubbsår på halsen, och inte nog med det så ser det ut som värsta feting sugmärket!
Jag lovar bara en sak, om Gud finns så hatar han mig nåt otroligt!
men men, i morgon är det fredag och då tar vi nya tag ;) Och jag ska till skolan! ;D
PUSS!

1 kommentar: