tisdag 9 december 2008

tisdag.

den dagen jag lär mig å lägga mig i tid på kvällarna, den dagen blir jag lycklig!
Klockan är 23.17, jag ska upp 06.10 i morgon. Jag kommer vara död.
Men vafan. Annars har dagen varit rätt så bra, speciellt idrotten. Som vanligt ;D Höjdpunkten på veckan, tisdag och fredag :D hahah.
Just nu är jag bara sjukt trött, men jag känner inte för å sova. Satt nyss och kollade igenom massa gamla bilder, finns bara ett ord för det; Saknad!
Och lite tomhet och ångest för att det blev som det blev med vissa saker och vissa personer.
Men hur som helst så har man ju alltid minnen kvar iallafall.
I helgen hoppas jag faktiskt på lite skoteråkning, för nu är det så pass kallt ute så det borde gå rätt bra å åka. Jag är sugen som fan alltså! Nog för att det blev lite i helgen, men det var inte mycket.
Så det lär nog kanske bli en sväng upp till pappa ;) haha.
Fast nu kom jag på att skotern kanske inte ens går å köra, beror ju på om pappa har fått nå delar till den än. Vilket han inte borde ha hunnit få.
Och nu kom jag på att skotern står kvar uppe i Garberg också, så det här blev ju inge bra.
Nej usch, nu ska jag sova!
Pusselipuss!

Inga kommentarer: