fredag 5 december 2008

fredag.

Jag är så trött på att bara lämnas där, hämtas där. Släppas av här, hämtas där. Som nån jävla sak som man bara har med sig överallt. Och ja, det händer rätt ofta att jag mest känner mig i vägen.

Men ja, jag ska inte klaga. Förövrigt så har dagen varit superbra, verkligen! :D Skola för första dagen på typ hela veckan, riktigt roligt faktiskt. Men jag har en hel del att göra i helgen märkte jag. Efter skolan åkte jag å käkade julbord med pappa och hans arbetskamrater, ganska trevligt. Jag blev tjockis iaf :D Fett god efterrätt måste jag säga! ;) Synd att man blir mätt så fort :( haha.
Sen när jag kom hem därifrån så åkte sandra och henke upp till garberg och jag skottade av hela gården alldeles själv! Snacka duktig jag känner mig. Fett drygt var det iallafall, men ändå ganska bra sätt att avreagera sig på eftersom jag var rätt sur. Lika bra å ta det som träning, tänkte jag då.
I morgon ska jag och pappa upp till garberg och åka lite skoter är det tänkt, om vi tar oss upp. Sen lär det väl bli plugg :/
PUSS!

Inga kommentarer: