tisdag 2 december 2008

tisdag.

jag har paniiik! För jag kom just på att man snart ska söka gymnasium, och jag vet fortfarande inte vad jag vill gå. Eller jag funderar stark på hotell och resturang, men problemet är att jag inte vet om jag vill gå i mora eller älvdalen. Älvdalen verkar i och för sig bättre än mora, men jag vet ändå inte. Frisör är också ett alternativ, men problemet med det är att jag inte får flytta till Falun och jag tvivlar på att man orkar pendla i 3 år. Plus att det är jävligt höga intagningspoäng och jag har en stark känsla av att jag inte når upp till dom. Sen verkar barn och fritid ganska kul också, men det är ju liksom barn utan framtid så det är ändå ganska uteslutet i nuläget. Bygg och fordon som jag funderade på känns också ganska långt bort. Dels för att alla säger att jag inte passar in där.
Så jag skulle nog tro att jag hamnar på hotell och resturang till slut ändå.
Åh, jag har världens beslutsångest. döda mig :(

Inga kommentarer: