onsdag 3 december 2008

onsdag.

Säger som såhär, det är sjukt vad mycket allt kan ändras på bara 1 timme!
För 1 timme sen var humöret på topp. men sen lyckas jag bråka som fan med syster, slutar med att jag sitter och grinar! åh vad jag hatar mig själv ibland. fanfanfan vad fel det kan bli.

------------------------------------------------------------------------------------------------
What a feeeeling! ;)

Idag är jag gladgladglad! :D Och jag börjar äntligen bli frisk igen! Ska nog till skolan i morgon hade jag tänkt mig (: Så nu slipper ni mig inte längre :D hahah.
Btw så äre bara 2 veckor kvar till jullovet :) Och det snöar fortfarande ute :D Och Sandras skoter har fått komma ut nu också. Och i helgen tänker jag åka upp till pappa och åka skooter! Punkt och slut, inget kan hindra mig från det. Jag har överskottsenergi som fan nu efter att ha setat inne i 5 dagar! Aja, har fått en del gjort idag iallafall. Räknat en jävla massa matte så förhoppningsvis ligger jag inte efter så mkt så.


Hon minns bara stunder i periferin

Hon minns dagar när dom sopade undan krossat porslin
Nu är det ingen som bråkar längre

Det är ingen här som börjar gräla om ingenting
..

Inga kommentarer: