tisdag 23 december 2008

tisdag.

julpyntat och fixat massa idag, våran julgran är verkligen ful! men men, den brukar inte direkt vara perfekt så ;) jag är redan trött på julen och julmat och det har liksom inte ens börjat än. Känns helt sjukt att det är julafton i morgon. jag vill verkligen inte fira jul, det kommer troligtvis inte ens vara trevligt. Det kommer bara kännas jävligt konstigt. Första julen med skilda föräldrar, ingen bra känsla. Nog för att pappa ska fira jul med oss ändå, men det är ändå inte samma sak. men det blir som det blir.
förövrigt så fick jag och Sandra en till skoter idag, så nu slipper vi bråka om den andra ;) Feeett nice ;D Så vi åkte skoter hem från pappa sen för å testa lite, fast sandra körde den nya. men det gör inte mej något, jag trivs bra med den andra. Jag trivs bra bara jag får köra överhuvudtaget. Kommer bli riktigt kul i garberg på nyår nu också :D
aja, finns inte så mycket mer att säga idag.
God jävla jul!

Inga kommentarer: