torsdag 26 mars 2009

torsdag.

Klarade mig igenom även denna skoldag, och humöret blev lite bättre framåt dagen. Jag trodde att jag hade lyckats tappa bort min Biologi bok idag, så jag gick och lånade en ny. När lektionen var slut och jag gick ner till skåpet för att lämna min nylånade bok, vad hittar jag där? Jo, min biologibok som stod gömd bakom en massa andra böcker! Snacka irriterad jag blev på mig själv då. Men men, jag gick och lämnade tillbaka boken som jag lånat i ungefär en halvtimme. Är man virrig så är man.
Kom hem och lyckades göra lite mat, nog för att det bara var att hälla över lite vatten över massa pulver och spaghetti och koka ihop det. Men gott blev det iallafall måste jag säga.
Förövrigt så tror jag att jag håller på att bli sjuk, kroppen har bara strejkat mer och mer under dagen. Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk till helgen.
Mamma började snacka om att vi kanske skulle åka upp på sjukhuset och ta lite blodprover och kolla hur det ligger till, eftersom jag är ständigt trött och fryser hur mycket kläder jag än har på mig.
Hur som helst så blir det nykter fest för mig på lördag, Och hur kul är det då?! Inte så kul nej.
Missuppfatta inte, jag är inte beroende av alkohol. Jag är bara lite partysugen.
Just nu känner jag mig jävligt sur och irriterad, fråga mig inte varför för det kan jag inte svara på.
Med andra ord, dagen kunde varit bättre.

Inga kommentarer: