torsdag 19 mars 2009

torsdag.

Var ett tag sen det blev nåt skrivet nu.
Men men, veckan har varit bra bortsett från att jag har varit grymt trött och seg.
Fredag i morgon igen, det är bra :) Blir å baka lite hos Mikaela på kvällen, kan bli kul :D
Och på lördag blir det bowling ;D Ser faktiskt fram emot helgen. Hoppas på att det blir lite skoteråkning också. Nog för att min rygg inte riktigt pallar det, men den är redan så jävla ihoptryckt så det kan knappast bli värre ;( Ryggjävel!
Ajaa, förövrigt så är fest nästan det ända jag tänker på just för tillfället x) Jag är så partysugen!
Haha :P Kan ju hoppas att det blir nåt på måndag, men jag tror inte det. Men hoppas kan man alltid göra! :)
Annars händer det inte så mycket just nu, så jag har inte så mycket mer att säga än såhär :)
PUSS!


The smile on your face.. :))

Inga kommentarer: