fredag 6 mars 2009

fredag.

Helg! :D äntligen helg. veckan har ändå gått rätt så fort faktiskt. Bra har den varit också, har bara haft en heldag med alla lektioner och det var idag.
Simmade 24 längder på idrotten idag, resten av dagen var jag typ halvdöd. Helt borta och sjukt jävla trött. Men i helgen får jag äntligen soooova! :D Och på söndag är det buggkurs igen :) har ju varit uppehåll nu under sportlovet och vasaloppet. Så det ska blir kul faktiskt :) Och efter buggen blir det bio. Alla säger att den är så himla bra, så jag hoppas det stämmer :)
Hade förresten matteprov idag också, gick sådär. Men jag får nog förhoppningsvis godkänt iallafall, och då är jag nöjd. Jag har insett att jag aldrig kommer få högre än godkänt i matte, så jag nöjer mig med det. Man kan ju liksom inte vara bra på allt ;) höhö.
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, mer än å sova då :P Lär nog bli en latdag skulle jag tro, och det kan faktiskt behövas som det känns just nu.
Ska nog försöka ut och gå en sväng också tror jag, om det inte är alltför dåligt väder.
Det var väl ungefär allt jag hade att säga idag :)
PUSS!

2 kommentarer:

EMELIE sa...

vad är det för film förresten? :)

MIA sa...

män som hatar kvinnor :) har hört jättemånga som säger att den är as bra så man får väl hoppas på att det är så! :D