onsdag 4 mars 2009

onsdag.

rätt så bra dag, förutom att den inte började speciellt bra.
hade ställt klockan på 06.10, men jag orkade verkligen inte gå upp så jag ställde den på 07.40 istället och somnade om. Missade första lektionen och när jag kommer till skolan får jag reda på att andra lektionen är inställd. Så lite sur blev man ju.
Men aja, blev en promenad med Ela för att fördriva tiden tills nästa lektion började, trevligt :)
Och i morgon ska vi på teater 12.00-13.00, sen efter det får vi tydligen sluta, så det var ju skönt :)
Fast jag tänker nog inte åka hem, inte för att jag vet vad jag ska göra annars men jag har verkligen ingen lust att åka hem iallafall!

På tal om ingenting så är jag inne i en period där jag helst bara skulle vilja skit totalt i skolan och bara leva livet! Typ festa och träffa människor.
Och definitivt skaffa pojkvän! haha
Det skulle vara så skönt att bara få göra precis som man ville och inte bry sig om nånting, inte ha nånting som man måste göra.
Låter otroligt skönt, eller hur?!

2 kommentarer:

EMELIE sa...

då är vi inne i samma period! höhö

MIA sa...

nämen ojdå, vilket sammanträffande! :D jävligt frestande å bara skita i alltihop.