fredag 27 mars 2009

fredag.

Helg igen nu då! Tiden går så fort nu för tiden, man hinner knappt förstå att man går i skolan förrän det är helg igen. Ändå känns skoldagarna så sjukt långa. Men det är ju inte direkt fl med helg heller. I morgon tänkte jag hur som helst försöka tillbringa förmiddagen i sängen, för jag är så himla trött i hela kroppen. Och jag måste ju orka med kvällen sen också, vilket just nu känns tveksamt om jag verkligen gör. Är förhoppningsvis lite piggare i morgon. Tänkte sova rätt så tidigt nu ikväll också, så jag ska väl gå och lägga mig snart.
Haft ont i halsen hela dagen båda idag och igår och ryggen blir verkligen bara värre för varje dag som går nu.
Måste bli bra i ryggen till påsklovet, för som det känns nu så kan jag inte tänka mig att jag skulle klara av att åka skoter. Och mitt påsklov blir förstört om jag inte kan det!
Hur som helst, ser fram emot nästa helg för då blir det nog å åka till Borlänge och shoppa lite. Känns inte riktigt som att jag egentligen har råd med det, men lite får man unna sig ibland.
Aja, ska nog dricka lite te nu och sen krypa ner i sängen och försöka sova lite.
Puss och godnatt!

Inga kommentarer: