onsdag 25 mars 2009

onsdag.

fick en chock i morse när jag kom upp! Var hur kallt som helst i huset, gick knappt att sätta ner fötterna på golvet. En ännu större chck fick jag när jag kollade temperaturen ute och termometern visade -19. Vart tog våren vägen undrade jag då?
Har haft 3 par tröjor på mig hela dagen idag och ändå frös jag som satan. Undrar vad felet är, jag fryser jämt. Hur som helst tog jag mig igenom även denna skoldag, skoltröttheten börjar ta över nu igen. Skönt att det är påsklov snart.
Har haft nationellt prov i engelska idag också, skrev en uppsats om mitt gymnasieval. Gick väl helt okej.
Efter skolan åkte jag med mamma och handlade, sen hem och åt våfflor. Lägg märke till att det är våffeldagen idag, faktiskt!
Hur som helst fick jag även reda på att det blir fest i helgen igen, och det tackar jag inte nej till.
Satt och diskuterade med mamma igår om att jag aldrig är hemma på helgerna längre. Hennes kommentar till det var: " Nej, jag har märkt det. Är du kär eller?"
Jadu lilla mamma, vad ska jag svara på det?
Det vet jag inte ens själv, så det fick bli ett nej.
Jag förstår mig verkligen inte på mig själv ibland, jag kan inte säga varför, men så är det.
Jag förstår inte heller varför jag inte kan säga något, jag brukar inte ha svårt för det men nu känns det annorlunda.
Jag vet inte vad det är med mig.

Inga kommentarer: