onsdag 11 mars 2009

onsdag.



Underbar dag! :D
Var i Sälen med skolan och åkte skidor, jag åkte med Maja och Jessica :) Kulkul var det.
I morse var vädret himla dåligt, mulet och blåsigt och snöade gjorde det också. Men framåt 12 tiden kom solen fram så det blev hur härligt väder som helst :D
Åkte i Tandådalen och Hundfjället, helt perfekt snö och perfekta backar. Nog för att vi hamnade offpist en gång också, men vi hittade tillbaka till backen sen :D haha.
Himla kul dag måste jag säga, borde verkligen göras oftare än bara en gång om året.
Väldigt trött blev man och just nu känns det som att benen går av snart, likaså ryggen. Men det var det verkligen värt!
Jag är sjukt nöjd med den här dagen alltså! :D
I morgon blir det väl vanligt skoldag igen, men NO prov som jag verkligen borde plugga lite mer till innan jag somnar.
Och sen på kvällen blir det bio med Emelie :)

Inga kommentarer: