torsdag 5 mars 2009

torsdag.

feting nice dag! :D hahah.
haft två lektioner och sen varit på en teater som var helt otroligt värdelös!
Sen gick jag och Ela och solade :D blev lite brunis iallafall (a) höhö
Sen när jag kom hem var jag duktig och gick ut och gick, skönt var det faktiskt. Något man borde göra oftare känner jag. Men känner sig så tjock av att sitta inne vid datorn och trycka i sig massa onyttigheter hela dagarna. Så jag ska nog börja plåga mig själv lite ;)
Nuu ska jag snart plugga lite matte eftersom jag har prov i morgon. Fattar inte ett jävla skit, men förhoppningsvis så får jag hjälp snart.
I morgon äre simning på idrotten, jag är grymt lycklig över att slippa simma klädsim kan jag lova!
Så det blir morgondagens motion för min del :D hinner förhoppningsvis sola lite grann i morgon också om jag har tur :) Man vill ju bli lite neger nu när det börjar bli vår och allt (a)
Börjar känna av vårkänslorna lite redan nu faktiskt. haha
Jag känner mig kär, fast jag har fortfarande inte kommit på vem jag är kär i. Det är ett mysterium ;o Undrar om man kan vara kär utan att vara kär i någon? hmm..
Det är dagens stora fråga.
Man kan kanske vara allmänt kär i allt och alla, i så fall är jag nog det. Och det är jag inte ensam om :P haha.
Så känner jag ;D Ännu roligare skulle det ju vara om man faktiskt var kär i någon. Jag börjar känna den där välbekanta rastlösheten som jag brukar känna när jag inte är kär och ingenting händer. Låter säkert helt sjukt, men så är det! ;)
förövrigt så skulle jag göra nästan vad som helst för att få sommar nu! är så sjukt trött på all snö. Mars måste väl ändå vara en av de tråkigaste månaderna. Man bara går och väntar på våren och det är snö och slask överallt och när man börjar tro att snön är på väg att försvinna, ja då snöar det lite mer! Och sen blir man så trött på att det är så grått ute hela tiden, man orkar ingenting. Jag vill ha sol och 20 grader varmt!
PUSS!

Inga kommentarer: