måndag 23 mars 2009

måndag.

Har varit en kanonbra helg!
I fredags kväll var jag hos Mikaela och bakade med henne, Sandra, Hanna och Oskar :) Sen gick vi till macken och köpte lite grejs, sen ringde jag Bränd så han och co kom och hämtade mig. Så det blev å åka lite bil med dom, var väl hemma strax efter 2 nångång. Men det var väl rätt så trevligt :) På lördagen sov jag till 12, kollade på lite film och sen åkte jag upp till pappa en sväng. Sen hem och äta, sen drog jag vidare till Orsa och bowlade med Emelie, Mikaela, Sandra, Hanna, Mattis, Björn och Anton. Var discobowling, hur jävla kul som helst! :D Sen efter det så åkte jag och Emelie till Kråkberg på fest. Var väl helt okej, men kunde har varit roligare. Jag åkte hem runt halv 2 ungefär. Det sög verkligen på slutet, var typ bara jag och några få till som var kvar till slut.
Och igår blev det en rätt så lugn dag. Som till halv 12, sen direkt jag gick upp så började jag städa mitt rum. Så jag lyckades faktiskt städa hela rummet så nu är det riktigt fint. Ett tag iallafall :P
Idag var det skola, hände väl inget speciellt. Min hjärna var ur funktion, sjukt sliten efter helgen.
Ikväll drar jag nog till Mikaela för vi är lediga i morgon :)
PUUSSSSSSSSS!

Inga kommentarer: