söndag 8 mars 2009

söndag.

Mitt liv känns mest som ett stort jävla kaos just nu. Det är så mycket blandade känslor så jag blir snart tokig! Och mitt i alltihop så känns det som att jag inte passar in någonstans. Känslan är hemsk, faktiskt.
Jag vill inte vara hemma, jag vill inte vara i skolan, jag vill helst bara försvinna.
Fast i skolan har jag inte den där känslan av att inte passa in, tvärtom så känns det nästan bäst när jag är där. Det är lektionerna och allt plugg som jag inte orkar med.
Min blogg har blivit ganska tråkig har jag kommit på, men det är för att det händer en jävla massa just nu och det är skönt att skriva av sig lite.
Det är verkligen "här kommer alla känslorna på en och samma gång".
Ta bort mig härifrån!
Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte hur jag vill att det ska vara. Jag vill bara att det ska vara bra och det är det inte nu.
Jag känner verkligen inte att jag passar in hemma längre. Det är inte det att jag inte känner mig välkommen eller så, det känns liksom mer som att det är bara jag nu.
Det är bara jag kvar.
Och jag vet inte.

Inga kommentarer: