måndag 30 mars 2009

måndag.

Tummen upp för helgen!
I lördags blev det fest med Ela, Sandra och Emelie, rätt så kul faktiskt. Polisen kom dock vid 1 så alla blev utslängda. Så då blev det å åka lite bil istället. Kom hem runt 2, och jag hade då en trevlig kväll iaf.
Igår var jag seg och sliten som fan, så soffan blev min vän ungefär hela dagen.
Skola idag, jag är fortfarande trött som satan. Blev inte så mycket gjort idag inte. I morgon slutar jag 11.10, så jag tänkte faktiskt försöka gå och simma lite efter skolan om inte något kommer emellan. Sen ska jag försöka börja skriva lite på min roman så jag hinner klart innan påsklovet.

Förövrigt så kom jag just på att jag saknar en person väldigt mycket. Tankarna har gått väldigt mycket just runt den personen idag, så det kanske är dags att höra av sig. Det är bara det att det är lite svårt, för allt blev så fel.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.


Inga kommentarer: