torsdag 2 september 2010

torsdag.

Har haft en rätt bra dag i skolan idag faktiskt, för första gången den här veckan :)
Hade mentor samtal för första gången också, känns rätt bra.
Och jag har kommit fram till att jag är kass på geografi.
Vem fan skriver Grekland i Afrika?
Jo jag tydligen.

Igår klippte jag av mig håret också, så nu är det väldigt kort.
Men tror det blev rätt bra iallafall! :)
Blev ingen färgning, vet inte riktigt om jag ska göra det eller inte heller.

I morgon slutar jag runt 11.30, ska bli riktigt skönt!
Sen ska jag springa in på banken och föra över lite pengar så jag har nåt kvar till resan sen.
Är nog rätt bestämt att vi ska åka i November nu, fiifan så härligt!! :D
Sen åker jag till Tim vid 16.30.

På lördag börjar Tim jobba klockan ett så då ska jag åka till Borlänge och möta upp Emelie, tror dock inte att jag ska shoppa så mycket men det kan ju va kul å kika lite.
Sen när vi har varit där ett tag så åker vi vidare till Falun, där Hoffmaestro spelar 17.00 så vi tänkte se dom.
Sen när det är slut och vi är nöjda så kommer Tim dit och hämtar mig sen blir jag kvar hos honom till söndag.
Kommer nog bli en rätt bra helg :)

Inga kommentarer: