tisdag 21 september 2010

tisdag.


Om exakt en månad är jag i Turkiet!
Om allt gick som det skulle ;)
Känns inte helt fel, behövs verkligen :)

Var meningen att jag skulle åka tillbaka till Älvdalen på fest nu ikväll, men jag har så jävla ont i halsen så jag antar att jag blir tvungen att hoppa över det.
Jävla skit, jag som verkligen ville!!
Är ledig i morgon också så det hade ju egentligen passat bra, men nej.

Ska till tandläkaren i morgon halv två och därför var jag tvungen att ta ledigt hela dagen eftersom det inte passar med bussarna.
Får väl se vad jag ska hitta på resten av dagen, det lär väl bara ta några minuter hos tandläkaren iallafall så.

Får väl dricka te, se nån film och tycka synd om mig själv ikväll istället.
Nu är jag på lite dåligt humör..

2 kommentarer:

EMELIE sa...

skulle inte ni åka den 20 oktober? :o

MIA sa...

oj, jag menade en månad såklart :o ska ändra på det ;)