torsdag 16 september 2010

torsdag.

Har jobbat som ett jävla djur i skolan idag!
Massa frågor om politik och partier hit och dit, skit drygt.
Men det lönar sig att jobba hårt för eftersom jag blev klar med allt idag så får jag vara ledig i morgon. Vilket jag verkligen behöver just nu!
Jag måste sova lite och ta det lugnt, jag har känt mig så stressad idag.
Just nu mår jag inte alls bra, känns som hela kroppen har strejkat. Är helt slut i hela kroppen, helt kraftlös.
Jag vet inte ens vad det är för fel men det är ingen roligt känsla!
Har mina tankar om vad det kanske kan vara, för jag antar att kroppen säger stopp efter ett tag när man har för mycket att tänka på och hjärnan går på högvarav precis hel tiden.

Ska hur som helst ta mig en lugn dag i morgon och hoppas att jag mår bättre.
Blir nog en tidig kväll ikväll, även fast jag är ledig i morgon.
Måste ju ändå upp till skolan igen på Lördag eftersom vi ska ha aktivitetsdag för några barn från Sollerön.
Just nu är en sån dag när jag skulle behöva ha Tim här.
Men det går inte.

Inga kommentarer: