måndag 13 september 2010

måndag.

Slut på helgen, ny vecka igen.
Har iallafall haft en helt okej helg :)
I fredags blev resan bokad, så den 20 oktober drar jag och Tim till Turkiet, Alanya i en vecka :)

Idag har skolan varit hur lugn som helst, har inte varit nån stress alls. Skönt!
Väntar bara på att det ska ramla in en massa plugg snart, eftersom vi i princip ska vara klara med alla studier till påsklovet för sen är det praktik och ungernresa.
På tal om det så är det bara 2 veckor kvar tills ungrarna kommer också! Vet inte riktigt hur jag känner inför det, jag ångrar mig lite att jag är med på det här. Kommer bli himla intensivt att ha någon hemma hos sig i en hel vecka, speciellt när hon ska sova i mitt eget rum också. Känns inte alls bra!
Men men, får väl se hur det blir.

Har nyss kollat på gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker och tryckt i mig lite chips.
Nu funderar jag på om jag ska äta nåt mer innan det är sovdags!

Inga kommentarer: