måndag 6 september 2010

måndag.


Haft en rätt okej dag i skolan.

Men vill fortfarande inte dit nå mer! Huvva säger jag bara.
Har kollar resor i flera timmar idag också, gud vad sugen jag är!
Hoppas verkligen att vi kommer iväg snart.


Helgen var iallafall helt okej.

I lördags åkte jag till Borlänge och kikade lite med Emelie, sen åkte vi vidare till Falun till slut.
Skulle egentligen se Hoffmaestro ju, men vi kom aldrig dit eftersom vi inte kände för det.
Men vi hörde dom från bänken utanför hemköp.
Sen kom Tim och hämtade upp oss så vi åkte till Borlänge igen och satte oss på donken till Emelie tåg gick. Så när vi hade släppt av henne åkte vi hem och tog det lugnt och gick och la oss tidigt.
I söndags var vi ute i skogen och gick med lilla Molle hela dagen :) Var en skön och mysig dag!

Sen åkte jag hem igen, slocknade på en gång jag kom hem nästan.


Får väl se vad som händer resten av veckan.
Hoppas på en inte alltför jobbigt skolvecka.


Inga kommentarer: