onsdag 15 september 2010

onsdag.

Jag skulle aldrig kunna se mig själv med någon annan än dig!<3

Men ibland känns det svårt, och jag antar att det gör det för oss båda.
Att ha ett distansförhållande tar mer på krafterna än vad man tror.
Det värsta är när man inte får ha den man älskar hos sig när man verkligen behöver det, när man känner sig som mest ensam och nere. Och får man inte det så känner man sig väldigt ensam kan jag lova.
Det känns så orättvist när man måste vara utan varandra mer än vad man är med varann. Det allra värsta är att man inte heller kan göra något åt det. Vi har våra saker att sköta på varsitt håll, jobb och skola.
Men man uppskattar alla de stunder man får med varandra, trots att det oftast bara är helgerna.
Det som är svårt också är när en del inte förstår att vi måste tillbringa helgerna tillsammans för att få det att funka.
Jag kan hålla med om att jag väldigt ofta tackar nej till att följa med ut på helgerna numera, och visst saknar jag mina vänner också. Men det är så svårt att få det att gå ihop på helgerna.
Därför försöker jag tillbringa veckorna med mina vänner, men ibland är väl inte det tillräckligt heller.
Hur som helst så skulle jag aldrig i livet vilja ha någon annan än min Tim Eriksson.
Och idag har vi klarat oss i 10 månader, trots att vi har haft svåra stunder. Men det har väl alla, och man klarar sig igenom det också. Och jag hoppas att vi kommer att hålla ihop mycket, mycket längre också. Det känns ibland förjävligt och väldigt svårt, men något som det här är helt klart värt att kämpa för!
Tim Eriksson, you'll always be my dream come true.<3




Inga kommentarer: