lördag 18 september 2010

lördag.

Har kommit fram till varför jag var så trött i torsdags kväll.
Jag har lyckats bli dunderförkyld typ.
Vaknade igår morse och var helt igentäppt i näsan, inte kul.

Skulle ha varit i skolan idag och lekt med barnen från sollerön, men jag skippar det.
Får se om jag orkar åka upp till Bunkris ikväll, det skulle vara fest där. Det ligger tydligen mellan Älvdalen och Särna någonstans så det är ju en bit dit.
Tippar just nu på att jag inte kommer orka åka dit, min näsa vill inte sluta rinna!

Ska ta och städa datarummet idag också, eftersom jag ska sova där inne när min ungrare är här.
Känns ju lite lagom kul att inte få sova i sitt eget rum på en hel vecka, men men.
Det är ju iallafall bara en vecka så jag får väl försöka stå ut.
Annars ska jag nog bara ta det lugnt idag, Tim kommer nån gång senare också.

Inga kommentarer: