torsdag 23 september 2010

torsdag.


Blir överdrivet mycket tid över till att sitta vid datorn när man är hemma hela dagarna. Gick upp för ett tag sen, var tvungen att gå upp och dricka te, dock så har jag inte fått någon röst för det.

Är väldigt sugen på något gott att äta, men jag vet inte vad! Får väl se vad jag hittar för något här hemma.

Igår var jag och tittade lite på stan efter tandläkarbesöket, fick med mig en tröja hem från H&M. Tycker att man får unna sig lite när man är sjuk fakitskt! :)
En stickad mysig tröja blev det iallafall, något som jag har letat efter ett tag nu.

Idag måste jag verkligen göra allt för att försöka bli bättre till i morgon! Får försöka sova och dricka massa te och vatten hela dagen.
I morgon ska jag ju åka till Tim och vi ska vara i hans stuga över helgen, något som jag verkligen ser fram emot! Så därför vill jag verkligen bli bättre.

Känns lite dumt att åka dit och smitta honom om jag har såhär ont i halsen och hostar så förjävligt, men jag saknar honom jättemycket!!
Aja, nu ska jag försöka hitta mig något att äta och se om jag hittar en bra film :)

Inga kommentarer: