fredag 24 september 2010

fredag.

Skulle bli väldigt glad om någon kom hem till mig med en Big Mac meny från McDonalds just nu, skulle inte sitta helt fel!!

Åker till Tim senare idag iallafall, vet inte om jag egentligen orkar åka någonstans men vad gör man inte?
Vi ska ju ändå bara vara uppe i stugan, så det blir nog en lugn och mysig helg :)
Just nu ligger jag i soffan och kollar på Simpsons och är lite hungrig. Vet bara inte vad jag ska hitta på för något att äta.

Börjar tröttna på att bara ligga hemma nu, men jag okrar inte göra så mycket annat.
Har haft lock för öronen i en vecka nu också så jag kommer väl få en chock när det släpper. Hör väldigt dåligt just nu iallafall, Sämre än vanligt ;)
Aja, ska väl kanske försöka få på mig lite kkäder och packa lite snart så det slipper bli så himla stressigt som det brukar bli :)

Inga kommentarer: