tisdag 31 augusti 2010

tisdag.

Idag har jag haft en dålig dag.
Har bara längtat hem från skolan hela dagen, har verkligen inte velat vara där!
Hade ingen ork till att varken prata eller lyssna.

Efter skolan träffade jag iallafall Emelie en sväng på stan.
Köpte hårfärg, en tröja och underkläder. Kändes som jag behövde unna mig själv lite saker just idag.

Saknar verkligen Tim jätte mycket idag också, hade velat ha honom här nununu!!

Orkar verkligen inte gå i skolan heller.
Jag känner mig inge positiv alls idag, inte till nånting.
Och jag känner mig trött och irriterad på en massa.

I morgon ska jag iallafall klippa av mig håret och förhoppningsvis färga det också.
Hoppas verkligen att det blir bra när jag ska slinga det också så det inte blir några missfärgningar.
Hoppas på en bättre dag i morgon.

Inga kommentarer: