onsdag 8 september 2010

onsdag.

Känner mig ganska glad idag faktsikt! :)
Fick sluta tidigt efter en slapp dag, så då gick jag och käkade på Fyrklövern med brudarna. Var riktigt roligt att umgås lite efter skolan :)

Har varit skönt väder också, man blir ju faktiskt lite gladare när solen skiner också!

I morgon ska vi till Hemus med skolan eftersom det är hälsovecka den här veckan, så vi ska tydligen få prova på lite aktiviteter och lite sånt. Är inte så himla sugen på det, men det kan väl säkert bli roligt! :) Får dessutom sovmorgon eftersom vi inte börjar förrän klockan 11 och jag har inte speciellt långt dit.

Fick precis reda på en till superbra sak nu också för bara någon minut sen!
Så nu känner jag mig riktigt glad och förväntansfull speciellt.

Just nu sitter jag och kollar på Idol, tycker inte det är alls så kul som det brukar.
Det är mycket roligare att se på dom som verkligen inte kan sjunga istället för att alla ska gå vidare, tycker jag iallafall.
Hade varit lite kul att söka bara för att se vad man får för kommentarer av juryn, inte för att jag kan sjunga alls utan just bara få höra vad dom säger.

Nu är klockan kvart i nio och jag skulle kunna sova nu.
Blir skapligt trött av att pendla mellan Mora och Älvdalen när jag måste gå upp 05.30 varje dag utom måndagar. Men det är bara att bita ihop och hålla färgen!


Inga kommentarer: