fredag 10 september 2010

fredag.


Veckan har gått riktigt fort, har knappt fattat att den ens har börjat!
Skönt med helg nu iallafall :)
Sandra och Bälter kom upp till Älvdalen och hämtade mig och Ela efter skolan, sen for vi på östängs och åt glass. Sen åkte vi vidare hem till Mora och kollade lite i affärer, så jag köpte mig en ny mascara :) Var riktigt roligt att umgås med Ela lite efter skolan för en gångs skull, händer inte så ofta fast vi båda bor kvar i Mora.
Nu ligger jag i soffan och väntar på att Tim ska komma hit :)

Har haft en riktigt bra dag idag, känner mig jätte glad! :D
I morgon blir det nog bowling med Emelie och Tim, får se om det blir i Mora eller Orsa.
Kanske är dags att testa Moras bowling? Har inte varit där än så jag vet inte ens hur det ser ut.

Men det visar sig hur det blir! :)

Vi ska boka resa nu i helgen också, ska bli så himla underbart!!!


Inga kommentarer: