torsdag 2 april 2009

torsdag.

himla nice dag! ;)
Fixat med kakorna som Polengruppen ska sälja hela dagen idag, så det blev bara en lektion för min del. Istället har jag klistrat lappa på över 300 kakburkar och ätit ungefär 4 chokladbollar, fetto ;o haha. Men jag säger som såhär: man ska inte bry sig om vad man äter, man ska äta det man tycker är gott!
Det lever jag efter iallafall, sen är det ju upp till alla andra hur dom tänker.
Efter skolan var jag ute och gick en vända i det härliga vädret. När jag kom hem var det 18 grader mitt i solen, det kallas vååår! :D Och vår är lika med lycka!
Förövrigt så känns det som att jag har skött skolan riktigt dåligt den här veckan, men om jag tänker efter så var det inte så farligt ändå. Får se om det blir nån skola överhuvudtaget för min del i morgon. Har äntligen fått tid på Class Gym och en sjukgymnast så jag får ryggen fixad, förhoppningsvis. Sen får vi väl se om jag kommer till skolan nånting efter det eller om jag ska ta det lugnt resten av dagen. Den som lever får se.
Blir nog bio med Ela i morgon kväll kanske, Fast and Furios nya filmer har premiär :D
Och på lördag blir det Borlänge och shoppa loss lite! :)


Minnena håller mig kvar i nåt jag lämnat för länge sen.
trodde jag hade kommit över det, men tydligen inte helt.
Tankarna har gått så mycket runt det dom sista dagarna så snart blir jag tokig.
Snart gör jag något jag inte vet om jag borde göra.
Jag kan inte se om det är rätt eller fel.

Inga kommentarer: