lördag 4 april 2009

lördag.

Blev en sväng till Borlänge och Sågmyra idag. Var först till Sågmyra, fast där köpte jag ingenting. Blev däremot käär i ett par pumps på skoaffären! Fast dom kostade 650 spän så jag kände inte att jag hade råd med det för bara ett par skor. Men sen i Borlänge blev det lite shopping iallafall.
Gjorde slut på lite över 700:-, men fick rätt mycket saker ändå. 2 klänningar, underkläder, ett linne och ett par jeans blev det. Och sen lite andra småsaker. En trevlig dag var det också.
I Borlänge var det verkligen vår, var nästan inge snö alls kvar och folk gick runt i shorts och t-shirt!
Härligt skulle jag vilja säga om det! Våren är nästan min favorit årstid, för då vet man att det snart blir sommar. Och första dagen när man kan gå utan jacka alltså, det känslan går inte att beskriva!
I morgon blir det nog en lugn dag, söndagar brukar vara lugna. Måste försöka skriva iallafall ett kapitel på min roman som ska lämnas in till veckan. Annars blir det nog troligtvis å sitta ute och sola, om det blir sol vill säga.

PUSS!

Inga kommentarer: