måndag 13 april 2009

måndag.


jahapp, verkar som det är slut på det fina vädret nu. Iallfall idag. Ångrar nästan att jag gick upp överhuvudtaget i morse. Grått och regnigt hela dagen, vilket gör att jag har varit sjukt sjukt jävla trött.
Igår kväll vart de å se på lite film, med mysigt sällskap :)
Känner mig dock lite tråkig eftersom jag var så trött.
men men, lyckades hålla mig vaken iallafall :P
Och även fast jag var så trött så lyckades jag inte sova längre än till 10 i morse, men låg kvar och drog mig till halv 11 innan jag gick upp.
Får hoppas på lite bättre väder i morgon så att man kanske skulle kunna hitta på nånting :)
Förövrigt så skulle jag verkligen behöva plugga också, men det finns ingen ork till det just nu.
Jag har så mycket annat att tänka på så det skulle nog ändå inte funka. Alldeles för mycket.
men ja, det var allt jag hade att säga idag.

Inga kommentarer: