onsdag 8 april 2009

onsdag.

Påsklov nu, äntligen!
Känns som att det är rätt så välbehövligt, är så skoltrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men däremot så kom jag på idag att jag faktiskt har en hel del att se fram emot framöver, så det gör nog att man kommer orka ändå.
På torsdag nästa vecka drar jag igång med första träningspasset på Class Gym också, ska bli rätt så skönt å börja träna faktiskt. Kan tänka mig att det kommer vara grymt jobbigt i början, men det är bara att kämpa på.
Har varit och köpt träningskläder med pappa idag iallafall, så nu är jag redo! haha.
Åker upp till Garberg i morgon nu då. Mamma har tydligen tänkt sig att vi ska vara där ända till på tisdag, men det är jag inte riktigt med på. Det känns som att man kanske skulle vilja hinna med nånting mer på lovet än å bara vara däruppe.
Men det är väl bara å tjata lite så får jag förhoppningsvis åka hem på söndag :)


Hold on, be strong.

Inga kommentarer: