tisdag 28 april 2009

tisdag.



Tog som sagt ledigt idag och följde med Louise på tävling :)
Oturligt nog vägrade dom ut sig, vet inte riktigt vad det blev med Fager när han kom in i ridhuset.
Men det såg iallafall jättefint ut när han väl hoppade :)
Vi var klara runt 10, så vi var hemma strax efter 12. Sen var jag bara hemma i ungefär en timme innan jag gick till stallet och lånade Chateau. Sen red jag lite dressyr på Louises ridbana, gick faktiskt riktigt bra. Blev några små hinder på slutet också, men dom var inte högre än ungefär 40 cm.
Sen när jag kom tillbaka till stallet och hade tagit av honom alla grejer så frågade Jenny om jag iinte skulle följa med henne och Louise ut i skogen en vända också. Så då gjorde jag det, och det var mysigt :)
Nu är jag jättetrött efter att ha hållit igång hela dagen, men jag har haft en väldans bra dag! :)
Nu är det bara två dagar kvar i skolan och på torsdag är det Valborg :D

Inga kommentarer: