måndag 27 april 2009

måndag.

I still miss someone.

Måndag igen. Ny vecka, nya möjligheter.
Det är dock bara 4 skoldagar den här veckan.
3 för min del, fick jag just reda på. Det är nämligen skol DM i ridning i morgon, så Louise ringde nyss och frågade om jag ville följa med. Så jag har nyss roat mig med att ringa runt till alla lärare som jag har i morgon och be om ledigt.
Ser ut som vädret kommer bli rätt okej också, iallafall som det ser ut nu. Så det ska bli kul :)
Förövrigt så har dagen varit helt okej. Struntade i svenskan och gick och tränade istället.
Har faktiskt märkt att jag har blivit mycket gladare sen jag började träna. Och jag har äntligen börjat se mig själv på ett annat sätt, jag är äntligen rätt så nöjd med mig själv faktiskt! Jag känner för en gångs skull att jag är nöjd med min kropp, och ganska nöjd med mitt utseende förövrigt också. Man mår mycket bättre när man kan tänka så.
Sen åkte jag hem och tog det lugnt ett tag, sen gick jag till mormor och fikade lite.
Ska snart göra i ordning lite inför morgondagen och sen ska jag sova så jag orkar gå upp i morgon.

Inga kommentarer: