onsdag 22 april 2009

onsdag.

Alla hjärtan måste gå sönder ibland,


Om sisådär en vecka är det valborg, och jag är pepp som fan!
Förövrigt så är jag inte pepp på nåt annat just nu. Jag är sjukt skoltrött och jag skulle göra vad som helst för att slippa plugga. Har nämligen både NO prov och NP i matte i morgon. Hur kul är det då?!
Så jag har spenderat ungefär hela eftermiddagen med att plugga, vilket var ganska onödigt eftersom jag fortfarande kan lika lite som innan jag började. Alltså, ingenting!
Men jag orkar inte, det får gå som det går.
Men jag fick faktiskt MVG på en bokpresentation idag, vilket gjorde min dag. Helt sjukt att man kan bli så lycklig över en sån sak.
I morgon ska jag först till skolan, sen ner på Mora och försöka få tillbaka 50 spän som jag betalade för mycket idag, och sen ska jag träna :) Träningen gör att man blir mycket gladare har jag märkt, även fast jag bara har hållit på i en vecka än så länge.
Förresten så bestämde jag idag att jag ska träna 3 gånger i veckan, och dom dagar jag inte tränar så måste jag ut och gå eller nåt liknande.
För jag tränade inte idag, så då fick det bli en 40 minuters snabb promenad eftersom jag även behövde en paus i pluggandet.
Det var väl ungefär allt för idag, tror jag :)
Ska krypa ner i sängen och försöka få lite sömn nu snart, har varit lite dåligt med det den här veckan.

Inga kommentarer: