söndag 26 april 2009


Livet är en fest!

Helgen har varit kanonkul, verkligen!
Tror nästan att jag har skrattat precis hela helgen.
Och jag tror att jag har cyklat flera mil också för den delen.
Fredagskvällen var helt kung, även fast vi egentligen inte gjorde nåt speciellt.
Igår var jag ute och red med Louise en vända på förmiddagen, sen cyklade vi ner på Mora och köpte glass.
Hann hem och äta lite innan jag följde med pappa och skjutsade Sandra och Henke. Sen ringde Irene för hon och Emil ville ut och åka lite raggarbil. haha
Så då följde jag med på en raggar runda och köpte lite mer glass. Sen åkte jag hem och duschade och fixade mig lite innan jag cyklade till Ela.
Vi drog och kollade på Moras 92ors innebandymatch i ryssahallen, som dom förövrigt vann med 10-3.
Efter det så åkte vi hem till Ela en sväng igen. Sen tänkte vi åka ut och cykla lite men då ringde Sandra som var på fest hos Oliver. Så vi åkte dit och sen blev vi kvar där, så vi var där ett tag sen var vi ute och åkte lite bil och sånt. Himlars kul hade vi iallafall! :D
Sen skulle vi cykla hem men då blev vi hungriga så vi fick cykla upp till donken en vända först. Kom hem runt halv 2 ungefär.
Så min helg har varit toppen, och toppenväder har det varit också! :)
Nu äre bara å börja ladda om inför nästa helg, som också är helt fullspäckad redan nu! :D

Inga kommentarer: