torsdag 3 december 2009

torsdag.

The days I can't see your eyes,
I don't even want to open mine.
On the days I can't see you smile,
I rather sit and wait the while,
For the days I know you'll be near.
Cause a day without you, just isn't fair.
<3



det är sjukt att man kan sakna någon såhär mycket även fast man träffades i morse.
men det är väl så när man verkligen tycker om någon.
det skrämmer mig lite på ett sätt, men jag har ju i och för sig alltid varit lite rädd för såna här starka känslor.
men den här gången hoppas jag för allt jag är värd att det inte går snett på något vis.

jag är så lycklig att jag äntligen har hittat just precis det här fina som är så svårt att få uppleva.
och att jag har hittat en sån fin och härlig person.
Jag vet ärligt talat inte hur jag skulle klara mig utan allt det här just nu, det får mig så himla lycklig.

'

Förövrigt så har dagen varit ganska skön.
Hade gym på morgonen, vi instruerade våra träningsprogram som vi har satt ihop.
Gick förvånansvärt bra faktiskt.
Sen hade vi svenskaprov, som gick sådär.
Man blir så jävla seg i huvudet när man har Per, det är sjukt!
Så efter det blev jag skit trött.
Sen sista lektionen hade vi idrott, så vi spelade innebandy mot skog 2orna.
Det var inte alls kul för jag var helt kass!
Man vafan man kan inte vara bra på allt, fick jag höra efteråt.

Nu ska jag nog ut och gå och frysa lite snart hade jag tänkt. Blir en sväng på Ica och köpa lite godis också tror jag. Det var evigheter sen jag åt godis, känns det som.

Det händer faktiskt inte så ofta nu för tiden, lite på helgerna ibland.
Tänker försöka hålla det så, för det känns riktigt bra.

I morgon har jag spanska som jag är illa tvungen att gå på.
Sen ska jag åka hem! (y)
Det ska bli härligt vill jag lova.

Inga kommentarer: