söndag 27 december 2009

söndag.

Har lyckats sträcka min axel igår när jag skottade snö uppe i Garberg, så nu har jag ont ända ut i armen. Kanonkul! (y)
Det gör mig verkligen mindre irriterad.
Jag har kommit in en period där jag känner mig väldigt irriterad på det mesta.
Plus att jag är jätte trött hela tiden och fryser.
Och positiv är jag också, ohja (y)
Nej, jag hoppas det går över snart.

Plus att jag har varit utan min älskling i snart en vecka nu.
Inte kul alls, jag blir tokig snart.
Men det är bara 1 dag kvar nu iallafall :)

I morgon får jag se vad jag ska hitta på.
Antingen ska jag ha sovmorgon, eller så ska jag följa med Sandra ner på Mora på mellandagsrea.
Sen blir det fika med Emelie också :)
Och sen handla med pappa inför nyår.
Och sen kommer faster och hälsar på också :)
Så den dagen var visst redan planerad märkte jag nu.
Jag hoppas dagen går fort så det blir tisdag nångång!

'

Inga kommentarer: