lördag 12 december 2009

lördag.

Gick faktiskt upp i tid i morse. Eller ja, halv 11 iallafall. Tidigt för att vara jag, och jag måste säga att det var rätt så skönt.
Åt till och med en riktigt rejäl frukost för en gångs skull :)
Och nu har jag nyss tagit en promenad runt byn, det var riktigt skönt ute faktiskt.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan åka och köpa hårspray, det är nämligen tvärslut på mitt och jag ska ju ut ikväll så det går ju inte ;) haha.
Men det lär nog dröja ett tag innan hon kommer så jag ska nog snart försöka hitta nå kläder som jag kan ha på mig ikväll. Alltid lika kul, eller inte!
Man inser varenda gång att man aldrig har något speciellt att ha på sig, känns det som.

Men jaja, kvällens planer är först Julbord i Bäcka herrgård med pappas jobb.
Sen så småningom nån gång senare ikväll åka upp till Älvdalen och festa lite med världens bästa brudar :)
Däremot så är jag faktiskt inte ett dugg sugen på att dricka ikväll, så det kanske till och med blir nyktert. Men den som lever får se.
Hoppas att det blir trevligt iallafall :)

Sen blir jag kvar i Älvdalen ända tills på torsdag igen, då får vi äntligen jullov!

Inga kommentarer: