tisdag 8 december 2009

tisdag.

Veckan har nyss börjat och jag håller redan på stt avlida känns det som.
Historia och såna där saker är inte riktigt min grej.
Men nu har jag hämtat min godispåse iallafall, så nu känns det lite bättre (y)

Förövrigt så vet jag inte riktigt vad det är för fel på mig den här veckan, jag äter som en gris typ.
Eller okej, inte riktigt. Men jävligt mycket för å vara jag.
men det är väl bra antar jag.

Håller på å bli sjuk också, hade sjukt ont i halsen när jag vaknade i morse.
Jag vill inte bli sjuk till helgen för då står det fest på listan.
Och troligtvis vara med Tim lite också kanske, man vet ju aldrig :)
Men det hinner väl säkert gå över (y)

Måste bara tillägga att Mikaela är lycklig och galen och rädd för mig :)
Hon gör mina dagar med sina ryck ibland faktiskt, dagarna brukar oftast bestå av rätt mycket skratt iallafall :D haha.

Inga kommentarer: