lördag 19 december 2009

lördag.

Har varit igång hela dagen ända sen jag gick upp i morse!
Började med att hjälpa mamma och koka knäck en stund, sen ringde pappa så vi åkte och fixade lite saker.
Sen när jag kom hem så började jag städa mitt rum, vilket tog nån timme. Men nu äre fint iallafall! :)
Och när jag var klar med det så slog jag in lite julklappar, så nu har jag bara några kvar.
Det är fan inte långt kvar till julafton nu, och det känns som att det är fullt upp varje dag tills dess nästan.

I morgon blir ska vi baka pepparkakor hos mormor och sen på eftermiddagen kanske jag åker ner till Säter och hälsar på Tim. Men isåfall så kommer jag hem på måndag igen eftersom jag har en tid å passa och lite annat att fixa.
Jag får se hur det blir.

Det känns faktiskt som att det mesta av jullovet redan är planerat, men jag vet inte vad jag ska göra ens en gång. haha
Men det blir säkert skitbra :D

'

Inga kommentarer: